niedziela, 2 maja 2010

Wlasciwie to juz po imprezie urodzinowej

Coprawda Jeszcze mialam  ale urodzin ...
ale juz po imprezie.
Tak sie sklada ze moj brat, bratowa i bratanek wlasnie mieli urodziny i zjazd  zaplanowalismy  w tym roku na 1-go Maja, wszyscy Maja Wolne i mozna posiedziec dluzej Wiec i ja sie dolaczylam. Cora mlodsza Przyjechala, posiedzielismy, pojedli bo u mojego Brata Tego Pokaż wiadomość zadaniem nadmiarze.Moim bylo upieczenie ciasta wagowych i zrobienie salatki.
Zrobilam ciasto z kokosem

Torcik i ananasowy.



Zrobilam tez salatke ktora wszystkim smakowala bardzo, Wiec przepis zamieszcze. Ciasta oczywiscie tez smakowaly, a jakze.

Skladniki

warstwami ukladamy
salata zielona, ja jej hasła daje, poprostu zrobilam Raz i hasła smakowala mi, ale żartem W przepisie.
ziemniaki mundurkach w - obrac i pokroic plasterki wagowych
Ogórki swieze - Kostka 02/01 Sztuki
kalafior Świerzy - Drobne rozyczki hasła (gotowac! bratanica ugotowala i SAŁATKA byla niesmaczna)
Jajko Na twardo 04/03 szt.
Zolty ser - Kostki
rzodkiewka - polksiezyce 1 peczek
pomidor 04/03 szt - polksiezyce. ja uzywam te malutkie cocktailowe
szczypior

Sos
Na jeden kubek duzy, 1 / 2 smietany 12% (NIE mialam, Dalam 24%)
i 1 / 2 majonezu. zabek czosnku - wycisnac (kilka Dalam)
Troche pieprzu. Wymieszac i zalac 1 / 5 Godziny PRZED podaniem.
Sole dodatkowo kazda warstwe oprocz sera.


Moi Bracia juz sie prezentowali poscie swiatecznym bd, ale hasła corka. Tu Ze swoim chlopakiem.



Taka chudzinka, ale je Duzo .....
PRZED paroma laty wezlow chlonnych miala Raka, Roku Temu pol slicznie wygladala, tu i tam zaokraglona "Dziś ...... hasła podoba mi sie do.

3 komentarze:

Elamika pisze...

Sałatka wygląda super i torcik też. Córka bardzo fajna a że szczupła?? To nic, ja zawsze byłam szczupła a teraz gdy nieco przytyłam jest mi z tym źle. Nie przejmuj się więc bo przytyje i ona... Pozdrawiam serdecznie.

vena7 pisze...

sałatka super .muszę ja zrobić.pozdrawiam serdecznie

Atena pisze...

Wszystko wyglada bardzo smakowicie.
Pozdrawiam Cie

ps: Jolanto, tez mam azalie w ogrodku i juz zaczynaja kwitnac.
Wkrotce je pokarze.