czwartek, 22 kwietnia 2010

Naturalny peeling

Aga z "potrzeby wnetrza" poprosila mnie o przepis na naturalny peeling. Odpowiedz zrobie jako post bo moze inni tez skorzystaja.

Robie rozne peelingi. Biore troche algowej solanki do reki, troche wody i pocieram twarz i reszte ciala. Czasami mieszam z miodem, to tak na szybko.
moim ulubionym peelingiem jest ten.
1 czesc( czescia jest lyzeczka, lyzka, dowolnie) platkow rozy
1cz.nagietka
1cz.platki drozdzowe
1cz.zmielonego siemienia lnianego
skladniki wymieszac i wlozyc do suchego opakowania.
To jest zapas, nie trzeba kazdym razem przyzadzac mieszanki.

Nasypac na dlon lyzeczke peelingu, zwilzyc woda i pocierac twarz od dolu do gory.
Moje "ziolka"




Aga polecila mi na bole glowy picie zielonej herbaty.
Pije .

Ja pije taka specjalna, firmy Tiens. Jest to dobra herbata ale droga i nie nalezy nic zmarnowac. Tak wiec po wysuszeniu torebeczki ( koniecznosc) uzywam ja do maseczek, peelingow i nawet wsypuje do kwiatow i potem podlewam.
Milych eksperymentow zycze.

2 komentarze:

z potrzeby wnętrza pisze...

Dzieki wielkie droga Kobietko!
Musze tylko zdobyc ziółka,narazie nie wiem gdzie je zakupić.Jednak dzieki wielkie za szybką reakcję!Bardzo mi miło!

Natomiast co do herbatki.Z tego co mi wiadomo najlepiej jest korzystac z liściastych herbat.Wartość ma drugie i kolejne zaparzenie.Pierwsze nalezy rzekomo wylać.Co prawda ja nie odlewam pierwszego zaparzenia -ale zalewam 3razy jedne fusy.Ostatnio kupiłam fajną z czerwonym pieprzem.Wystarczy w zasadzie wrzucić do zaparzenia 2-3ziarenka.
Spróbuj też stosować imbir w postaci suchej nawet do kanapki do posypki ,natomiast jeśli masz dostęp do korzenia dodawaj odrobinkę do wody przegotowanej czy herbatki.
Pozdrówka podsyłam-aga

Jolanta pisze...

no prosze, jaka wspaniala wymiana doswiadczen. dziekuje. Korzen mam w lodowce, wyprobuje napewno, jescze dzisiaj.

Na temat zielonej herbaty to jest tyle materialu, tyle sie pisze o " niezdrowych" herbatach, trzeba wiedziec ktora mozna pic.Tak, tak ja tez zaparzam pierwsze wywary, potem nastepne ale nie pisze tego nas blogu bo nie chce robic dluuuuugich postow.Jak kogos cos interesuje to pisze maila a ja chetnie odpowiadam.
I bede sie naprawde cieszyc jak otrzymam takie komentarze jak od Ciebie, czyli z wlasnymi doswiadczeniami.