sobota, 4 sierpnia 2012

Podoba mi sie coraz bardziej.

Dzisiaj chciałam znaleźć pocztę, tak po prostu żeby wiedzieć gdzie jest. Jest daleko, ale może gdzieś jakieś "podpoczty" są? już wiem ze muszę albo jeździć  samochodem, ale gdzie parkować? o nie, będzie problem ze mną, oj będzie, albo jakieś autobusy czy tramwaje muszę znaleźć.

Od razu mowie, to jest poczta, tylko nie zauważyłam, podobała mi się fontanna.

no wiec poszłam dalej.









i dalej, podoba mi się ten narożny dom.




to zdjęcie powyżej to będą jakieś urzędy a na przeciwko jest stacja kolejowa.

a ta droga jedzie się już do granicy.

bardzo ładny pasaż handlowy, w soboty po południu jednak zamknięty.

no i tak krążąc, chodząc , trafiłam znowu tutaj.

i co widzę? no pocztę.

Mogłam wrócić do domu, ale to jeszcze z 3 km, albo i więcej.

Podoba mi się to miasto.
Pozdrawiam serdecznie.





6 komentarzy:

Fabryka Spokoju pisze...

Pokazujesz je w taki sposób, że mi też podoba się coraz bardziej :)

Beti pisze...

Fakt....ładne,miłe miasto.Ważne żebyś TY była zadowolona..Pozdrowionka.

Renata pisze...

Dom narożny cudowny. Bardzo ładne zdjęcia, śliczne miasto :)
Renata

Joanna pisze...

Obejrzałam wszystkie zdjęcia, urocze miasteczko, wygląda na takie spokojne, ale najważniejsze Jolu żebyś Ty się w nim dobrze czuła, a ja się cieszę, że jesteś już bliżej POlski.

Barbara Bastamb pisze...

Ciesze się, że miasto Ci się podoba, powoli wszystko poznasz ...pozdrawiam...

HaftyTiny pisze...

już mi się podoba Twoje miasto, a poczta niczego sobie:)))